Oud Zeikwijf

maandag 12 oktober 2009

Parkeergeld

--- LINK ---

14 opmerkingen:

  1. 'Amsterdam heeft sinds Brussel het zei een fijnstofproblematiek...'
    :-) :-)
    Je hoort gelach van de molratkroegserveerster

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vraagt je af waar al die auto's gebleven zijn. Hadden jullie ook niet iets met een metro of zo? Diepe zwarte gaten waarin alles verdwijnt en zo? Als er 350.000 woningen bijkomen, mogen daar dan alleen mensen gaan wonen zonder fijnstofuitstoot? Is er een prijsvraag "de A'damse nieuwe belastingen Top 10"? Met als hoofdprijs een jaar lang gratis parkeren. En dit is pas het topje van de berg wat mij betreft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilden ze die woningen niet ooit eens op een dak over de snelweg bouwen? Ook al zo'n geniaal plan.

    Lijkt me trouwens wel een onderwerp voor Leo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @OZ: Je feed werkt nu. Het resultaat zie je hierboven, het is een automatisch lijstje met de titels van de laatste 5 berichten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik begrijp nog niet helemaal wat een feed is geloof ik. Een soort automatische link? Ik dacht dat er een tekst zou verschijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @OZ: Dat had ik eigenlijk ook verwacht, maar Blogger.com verandert voortdurend de software. Een feed is eigenlijk een mechanisme waarmee je automatisch een bericht krijgt van een nieuwe post van een ander blog. Afhankelijk van de instellingen op dat andere blog krijg je met de feed de complete tekst mee, of alleen een gedeelte. Op het ogenblik komt er dus helemaal geen tekst mee. Misschien doen ze dat, omdat het anders wel erg makkelijk wordt om plagiaat te plegen.

    Ik vind het op deze manier ook niet slecht, zo zie ik vanzelf wanneer er een nieuwe post is bij jou en dan moet ik alleen nog een nieuw berichtje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zien jullie de datums bovenin naast het lijstje eigenlijk ook op zijn Duits?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bob, nee die zie ik gewoon in het Nederlands.

    Ik zie overigens wel auf Duits het woord 'Kommentaren' maar 'laatste' is weer Nederlands dus ik heb die K maar als een charmant bobbisch germanisme opgevat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Marjan: Oeps, ik heb het meteen verbeterd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amsterdam heeft vooral een politiek probleem. Provincialen die menen dat zij slechts weten wat goed is voor Mokum en daarbij elk overleg mijden. De bevolking is hen vreemd, net zoals de wensen en verlangens van dat gepeupel. Terug naar de middeleeuwen zullen we gaan. Trekschuiten, paardetrams en fietsen gaan hier de dienst uitmaken. De ware crimineel is de luchtvervuiler met zijn vieze vervoermiddel...Voor mij zijn het de bestuurders die er alles aan doen om met hun krankzinnige gedachtengoed mensen buiten de stad te houden en toeristen te verjagen. Geef de stad terug aan de natuur.....dat is het beste....hoe verblind door brandnetels kun je zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waar dan?
    Ik zie alleen de feed (wat dat dan ook zijn mag) maar geen reactieveld. Volgens mij moest Bob dat nog steeds handmatig doen.

    BeantwoordenVerwijderen