Oud Zeikwijf

zaterdag 24 oktober 2009

Norm

--- LINK ---

3 opmerkingen:

  1. denk je echt dat je mannen als emile ratelbek zo moet aanpakken, die raadslid is een slimme vent
    het enige wat ik fijn vond van emile was zijn heerlijke friet met de allerlekkerste mayo
    maar om met hem een hotelletje in te duiken, nou nee, bedankt
    als een man schreeuwt is hij al snel te lelijk voor de slaapkamer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkoopt Emile Ratelband patat? Dat lijkt me nou een goeie job voor hem, past precies.

    Mmmhh, patat. Het is lang geleden dat ik een Hollands patatje met heb gegeten. Of een patatje oorlog. Of een broodje frikandel speciaal.

    Nu dwaal ik af. Op de Nederlandse tv-programma's kan ik slecht reageren, omdat ik daar niets van zie. Dat Emile Ratelband zo een bekende figuur is, dat is toch wel een zeer zwak teken voor Nederland. Waarom luistert er eigenlijk iemand naar die man, wiens zijn grootste wapenfeit is dat hij de uitroep 'tjakka' heeft gejat van Youp van't Hek en daarmee geld heeft verdiend? Wanneer pakt Youp hem eens aan? Of heeft die soms een deal met hem oder was?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stijve had ik ook meteen in de gaten. 'Oder was' Bob, is de vraag bij veel kwesties in Nederland. Emile is geen BN'er maar probeert weer tjakka te worden over de homorug. Ik heb van P&W óók nog een herhaling gezien want ik dacht dat ik te lang boven de lijmpot had gehangen. En Mr Tjakka had een prachtige minderheidsvertegenwoordiger aan zijn zijde die gelukkig (jammer genoeg?) slechts deed waarvoor hij kwam.
    Doodzwijgen die hap, da's toch nog steeds de meest efficiënte methode om van lastposten af te komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen