Oud Zeikwijf

donderdag 8 april 2010

Civis Mundi

--- LINK ---

48 opmerkingen:

  1. Ik probeer al weken iets op de site van Assyma te plaatsen, maar welke browser ik ook probeer, ik schijn steeds het antispamwoord verkeerd te schrijven. Wil iemand van jullie misschien mijn reactie op haar vkblog zetten? Het staat hieronder. Alvast bedankt.

    "Hier ben jij dus! Overgeleverd aan hoi polloi en hun laag-bij-de-grond commentaren. Ik heb niet gevolgd waarom je weg ging bij ons, merkte dat pas toen het al lang en breed gebeurd was. Ik mis je verschrikkelijk en het doet mij pijn om je hier te zien worstelen met trollen en andere beroepsklagers."
    Getekend: OZ (en niet oud zeikwijf! Ik heb geen zin in die lezers! en geen url!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit nou weer voor ikoontje? "het" ipv mijn vertrouwde tekeningetje van Murugandi? Ik begrijp hoe langer hoe minder van Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oz, zou er een hoi oligoi spamfilter op het VK blog zitten?

    Ik ga het niet proberen, de waybackmachine registreert alles.

    On Topic. Dank voor de tip. Ik kende het geloof ik niet eens! Ik leef echt onder een grote steen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook heel kleinschalig, maar wel met steengoeie schrijvers, en een bijzonder open-minded instelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah!!! mijn ikoontje is er weer. Wat denken jullie? Is Cole boos op mij? Hij mag wel bij jullie op de blogroll, maar niet hier. Waarom?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OZ, geen idee. Ik heb me ook al af zitten vragen of ik de aanleiding was.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Assyma schrijft ondertussen ook weer op het oude adres. Wat kunnen vrouwen toch wispelturig zijn! Ik zal het oude adres weer in de lijst zetten. En ik ga kijken of ik je reaktie kan plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geplaatst.

    Heb je wel gezien dat je het anti-spam woord achterstevoren moet schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee, had ik niet gezien. Wat stom. bedankt voor het plaatsen. Het is wel mosterd na de laam, hm, mosterd na de maal, nu Assyma weer terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhhhhhh daarom lukte mijn reactie bij haar vkblog gister niet.. hahha ik heb het 15 keer steeds opnieuw geprobeerd maar had niet door dat ik het achterstevoren in moest vullen..lol.. ik dacht al dat ik beblokt was ofzo..

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waarom snappen die hoi pollois het allemaal wel? Of hoeven de insiders geen hindernis te overwinnen om te reageren?
    Ik zou het ook niet gezien hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik dacht al dat we zonder bejaardenhelpster zouden komen te zitten....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een Duits gezegde:

    Wer lesen kann, ist klar im Vorteil!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ja wer lesen kann ist klar im Vorteil

    gut gesagt, herr Bob!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ai anoniem was ik


    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je bent een bejaardenverzorgster of je bent het niet
    dat zit gewoon in je bloed Emigrant!!!

    assyma


    een beetje zeuren over antispamhuppelepups
    terwijl als je hier wilt reageren je op honderd knopjes moet drukken;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cole heeft een dankrede geschreven, zeer de moeite waard om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
    als jij de moeite neemt om zulke lieve woorden te schrijven moet ik toch haast wel terugkeren!!!!!!
    Gemeen mens!




    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hihihiassymaanders
    hoe kom je erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat doet de Groene Leguaan hoor, dat gaat volledig buiten mij om.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik lees op de website van Civic Mundi dat het abonnement geld kost. Maar dat is dus achterhaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zou de brief van Prof. Couwenberg er even grondig op moeten nakijken, maar dat is wat ik begrepen had, ja: een aanbod voor een gratis DIGITAAL abonnement, en ik mocht dat doorvertellen aan mijn vrienden, zoiets.
    Maar we weten inmiddels hoe het gesteld is met mijn capaciteiten tot degelijk lezen, dus, voor de zekerheid, even navragen bij Prof. Couwenberg!
    "Zeg, Prof. Couwenberg, klopt het wel wat Oud Zeikwijf zegt, dat wij een gratis digitaal abonnement kunnen krijgen op Civis Mundi? We durven haar niet meer te vertrouwen sinds ze heeft laten blijken niet in staat te zijn enige simpele geschreven opdracht naar behoren te vervullen. Maar mocht het wel zo zijn, dan ja, graag, geeft u mij maar zo'n abonnement."

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kijk, als er nu iemand is die ik mis dan Assyma wel. Ze leek wel van de aardbodem verdwenen en ik kreeg ook geen nieuw adres, dus meende bij haar verbannen te zijn. Tranen met tuiten dus, en op zoek naar andere schrijfsters met zo'n vrouwelijke uitstraling. Blijkt ze ergens anders voor zichzelf begonnen. Soort emigrant in eigen land. Reden onbekend, maar als het aan mij lag zal ik drie weestgegroetjes en een onzevader bidden. Dan lees ik hier en zie dat ze er gewoon weer is....wel lastig hoor. Je moet wel Sherlock Holmes zijn om die wispelturige types te kunnen vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb Assyma ook gemist, maar haar uitstapje in de buitenwereld heeft haar goed gedaan. Ze is daar tot nog grotere hoogte gestegen, vind ik. Prima teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kreeg mijn mailtje aan Prof Couwenberg terug als undeliverable of zo.
    Maar....misschien heb ik het adres niet goed gelezen of gekopieerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Assyma..;))


    Ik denk dat ik ook maar eens een poosje onderduik..;))

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Vinden jullie die niet grappig?

    bash.org
    <@Ricky> According to BBC News, the father of the Nigerian who attempted to blow up the Delta airliner whilst approaching Detroit had emailed US authorities to warn them about his son's extreme anti American views. This man happened to be a very wealthy banker.
    <@Ricky> You can imagine the email arriving at the US Government's offices:
    <@Ricky> Good afternoon, I am a wealthy Nigerian banker....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OZ, dit heb ik ingetypt: couwenberg@ese.eur.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ja dat is raar
    bij mij werkte dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aan tham
    ik dacht dat jij ook zo onderduiken?
    heb je niet gedaan dus, laat me raden...
    uhh...verslaafd misschien aan de hoi oligoi?

    assyanders

    BeantwoordenVerwijderen
  31. @de beruchte hoplui:

    Even een filosofisch vraagje tussendoor -
    heb sinds mijn geboorte twee jaar geleden als zwaardoorrookte internetster
    niet zo weinig zin gehad om te bloggen als vandaag...het zonnetje scheen...

    nu mijn vraag: zou het zonnetje niet kunnen worden ingezet als effectief en goedkoop hulpmiddel in de verslavingszorg???

    te denken aan gokverslaving, blogverslaving, roddelverslaving om maar eens paar irritante verslavingen te noemen



    assyandersdankzijoz

    BeantwoordenVerwijderen
  32. OZ, ik probeer het gewoon nog een keer. Misschien zat zijn mailbox vol, dankzij jouw blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. zwaardoorrookt? betekent dat met sigaretten? oh oh.

    Ik dacht eigenlijk dat een gezin een goed middel tegen verslaving was. Ik ben deze week alleen, omdat mevrouw Hollander in Duitsland naar New York is, en het gaat helemaal bergaf met mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zeg eens, Bob, ben jij ergens aan verslaafd? Ik dat toch echt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het spijt me als ik hier een illusie vernietig:
    Mijn verslavingen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Voor mij is het zonnetje in blogland weer terug. Van weggeweest en dat maakt veel goed van de koude wintermaanden die werden gedomineerd door koningin winter die zoveel mensen op glad ijs deed belanden en soms zelfs in een door haar geproduceerd wak. Assyma is er weer en dat maakt mij erg blij...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wtf is koningin winter als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo zie je maar Assympje, hoe zwaar je gemist bent hier! Je kan het je simpelweg niet veroorloven om te lang weg te blijven. De Hoi Oligoi verpieteren zonder jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. @OZ
    koningin winter is de kou die we achter de rug hebben,
    waarom die vrouwelijk is snap ik ook niet
    dacht ook dat vrouwen warmbloedig waren;-))


    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @OZ - Soms zijn vrouwen ijskoninginnen en net als in enge sprookjes loop je wel eens aan tegen zo iemand met een scepter die zorgt voor verstarring, voor onbegrip, wanhoop en bevroren betrekkingen. Over zo iemand ging het hier. Verder onbelangrijk, maar wel goed om aan te geven waarom ik zo blij ben met de terugkeer van de lente...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik vat hem ook ;).. en ben ook blij met de lente.."

    Assyma.. ik heb je ook gemist.. ben blij met je terug keer, je brengt warmte mee.

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  42. @tham
    nee hoor, dat denk je maar
    het is buiten 20 graden

    maar toch bedankt


    assyaltijdweerdatinloggenokéikklaagniet

    BeantwoordenVerwijderen