Oud Zeikwijf

zaterdag 24 april 2010

Aangeraakt

--- LINK ---

7 opmerkingen:

  1. Ik kan nergens een plaatje van haar vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was vergeten de link naar hun site aktief te maken. Maar die foto's aldaar doen haar geen recht aan, precies zoals Molrat zegt in haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oz, hé jij kunt linkjes in een reactie plakken. Briljant.
    Lekker geschreven. Het is nu net alsof ik het je zelf hoor vertellen.
    Maar eh,, ze gaan toch niet helemaal bloot op het toneel en neuken en zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onderbroeken aan.
    Links aanmaken in reacties heb ik van de Groene Leguaan geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als verstokte theaterslaper moet de spelersgroep wel heel veel in huis hebben om me wakker te houden. Soms, heel soms, is het me gelukt om aandachtig toe te kijken. Maar vaak was ik al bij de pauze op weg naar de uitgang. Cultuurbarbaar, ik geef het toe. Slechts geweldige muziekmakers (liefst met veel geluid..) houden me geboeid of mensen die een prachtige cabaretvoorstelling neerzetten waar ik krom kom te liggen van het lachen...Verder bekijk ik het meest in de theaters aan de binnenkant van mijn ogen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wedden dat je dit stuk wel had uitgekeken Leo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @OZ - Als ik lees wat ik had kunnen bekijken is die kans redelijk groot....

    BeantwoordenVerwijderen