Oud Zeikwijf

donderdag 25 februari 2010

Bohème

--- LINK ---

(Nu met werkende link)

11 opmerkingen:

  1. Dank voor de tip. Wel een hoop werk. Misschien kan ik er een bedrijfje voor inhuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je met dit werkje mijn 'cover' hebt geblowd. Zit ik jarenlang te werken aan mijn imago van miskend talent, krijg ik dit.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. L'amour est enfant de Bohème,
    il n'a jamais, jamais connu de loi..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. si tu ne m'aimes pas je t'aime
    et si je t'aime prends garde à toi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ma si, OZ, Io ti amo.

    O soave fanciulla, o dolce viso
    di mite circonfuso alba lunar,
    in te ravviso il sogno
    ch'io vorrei sempre sognar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moest ik even door de Google vertaalmachine halen:

    Maar ja, OZ, ik hou van je.

    O Soave fanciulla, o lief gezicht
    omringd door milde alba maan,
    u ziet in de droom
    Ik wil dromen!

    En Google beweert dat ze binnekort automatische vertaling op gehoor gaan uitbrengen, ze kunnen het nog niet eens fatsoenlijk met geschreven tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als OZ even weg is zit de gemeente terneer, in stiller Trauer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is ze weg? Toch niet op wintersport?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi oligoi
    nee sorry alleen erg druk momenteel.
    zucht.

    BeantwoordenVerwijderen