Oud Zeikwijf

woensdag 3 maart 2010

Oud Zeikwijf in De Kring

-- LINK ---

Oud Zeikwijf live!

26 opmerkingen:

  1. Niet dat het jullie bijster veel zal boeien lijkt me zo, maar ik heb eindelijk de foto gevonden en geplaatst op conference.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Master Oz, dat plaatje

    Goh, dus Oud Zeikwijf verkeert ook als zodanig in een niet virtuele De Kring van andere hoi oligois..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK ben gek op jaratelles.....heb de tekst niet gevolgd...meer op de plaatjes gelet en ben daarbij weggedroomd...sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Marjan: dank je. Dat plaatje is geschoten toen ik ging demonstereren tegen de kernproeven op Mururoa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plaaatjes? Ik zie aleen een filmpje. en zonder jarretels ;))


    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tham, hier (en dan scrollen):

    http://oudzeikwijf.blogspot.com/2009/12/oudejaarsconference-van-oud-zeikwijf.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tham, hier (en dan scrollen):

    http://oudzeikwijf.blogspot.com/2009/12/oudejaarsconference-van-oud-zeikwijf.html

    Wampie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "wat een stuk" slaat op Fifi natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mijn volgende gig is in wilhelmina pakhuis. ik hou jullie op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. it's women's day!
    een knuffel aan mijn vrouwelijke medeblogsters!
    houdt de moed erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heej ja vrouwendag.... hoewel ik er weinig van gemerkt heb vandaag ;)) Maar de dag is nog lang..

    Plaatje met jarratels nog niet gevonden, Leo heeft haar zeker mee ?!

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wampie..lief van je maar die link heb ik al gezien.. en dat was het filpmje.
    nou ja.ik moet gaan nu. kom morgen nog wel eens kijken. t is ook overal stil ook.. bah

    t Wordt tijd voor een beetje leven in de brouwerij hier en daar... Toch?
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @Tham - Wij mannen hebben vaak wat meer oog voor dergelijke details....en omdat we maar een ding goed kunnen is kijken (en genieten) mijn deel geweest....:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nietes, Tham, de foto is bijgeplaatst. Nog een keer kijken en ietsje scrollen.

    Knuffel terug, OZ. Vandaag is mijn moeder jarig, dus de 9e is voor mij ook altijd nog vrouwendag. En hou ons vooral op de hoogte; ik ga dan kruipend naar het Wilhelmina Gasthuis. Alleen wel zielig voor Bob dat hij er niet bij kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Whahaa.. nou het zal wel aan mij liggen dan maar ook op de bijgeplakte foto( heel mooi trouwens die vrouwen OZ ).. zie ik geen jarratels :)))

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tham lief,

    Dat met die jarretelles is niet in "conference" maar in "de Kring" (link hier helemaal boven, waar Bob die altijd doet).

    Helemaal onderin dat stuk waar ik beschrijf wat ik in de Kring deed, heb ik een linkje geplaatst naar een filmpje waar Fifi (dus niet ik, he) in een docudrama speelt over lesbische vrouwen onder het nazibewind. Je moet dus even wat documentaire-achtige shots doorheen en dan zie je Fifi optreden in een cabaret, jaren '20, Berlijn (zoiets stel ik me voor). Ze geeft een striptease show om te watertanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je moeder Wampie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Tham: nog bedankt voor het compliment. Het is 10 jaar geleden, he. Tijd, luiheid en vreetzucht hebben er overheen gewalsd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bedankt, OZ! Ik hoor net dat ze vannacht tot twee uur in de disco heeft gestaan. En geloof me, dat is echt niets voor mijn (64-jarige)moeder.

    De tijd vliegt, OZ, die kernproeven waren in 1995, al weer 15 jaar terug! Ik vind je trouwens nog steeds heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen