Oud Zeikwijf

donderdag 31 december 2009

Oudejaarsconference van Oud Zeikwijf

--- LINK ---

4 opmerkingen:

  1. Voor zover ik weet plassen Irakezen altijd zittend, en dat al sinds vele eeuwen. Of zijn het alleen de Sjiieten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heuse oudejaarsconference, dankjewel, nu hoefde ik gisteren tenminste niet naar één van de professionals te luisteren.
    Toen ik het hoorde zag ik de lol er nog niet zo van in. Een Nederlander als held, dat vond ik nog wel komisch maar die Nigeriaanse jongeman: ik vind het zo zielig. En nu maar hopen dat niemand die knul ooit vertelt dat Allah niet bestaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kunstorgaan zou wel eens het verlengstuk van het eigen vlees geworden manzijn van deze Nigeriaanse (dus donkere) dader en domoor kunnen zijn. Want het imago hebben ze al die kerels, dat alles 'down there' langer en groter is dan bij die ongelovigen uit het blonde noorden. Bodyscan ziet dat niet, de dame erachter kijkt slechts verlekkerd. Zijn orgasme zal explosief zijn, maar hij moest zichzelf er wel voor injecteren, net zoals veel mannen met een ander probleem, dat van de falende opstand. Dat hij dan ook nog eens niet werkend Iraans explosief materiaal meekrijgt voor zijn schanddaad is dan wel weer bespottelijk. Je vraagt je nu alleen af of er geen paralellen zijn met die machine van Air France die ergens boven de Atlantic ook zo maar verdween van de radarschermen en meer dan 220 slachtoffers maakte. Het vliegtuigtype is gelijk, de samenstelling van de passagiers vast ook wel. Alleen weten we wel zeker dat bodyscans in Brazilie niet zijn gebruikt. Maar donkere mannen met potentieel wat langere jannen zaten er vast ook aan boord....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Leo: LOL
    @ Emigrant: "Welcome to the club" zeggen de Irakezen dan?

    BeantwoordenVerwijderen