Oud Zeikwijf

dinsdag 8 december 2009

Here comes the sun

--- LINK ---

45 opmerkingen:

  1. The sun?
    Welke sun? Wat zit je nu weer te raaskallen, ben je al bijna een week of meer weg, en dan kom je met deze hysterie?

    Ik vind die hoi oligoi niets aan zo, marjan en cole zijn op hol geslagen, leo is ziek, bob en margreet zijn zo'n beetje de enig normaal aanspreekbaren;-(((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Thamara, vergeet die niet toomuchsadness; het zonnetje in huis dat al meer dan een week zo flets is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi..ik lees wel mee hier soms maar kom altijd alleen als Thamara hoor als ik reageer. Als,, want ik snap de meeste tijd niet waar het overgaat of ik kan er geen zinnig woord over zeggen ;)))

    Wat is nu weer;
    toomuchsadness?een persoon?
    En wie is dan opholmetcole?
    Vragen rijzen me soms de pan uit hier haha

    Liefs Thamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tham, toomuchsadness is Assyma.
    En ik ben op hol met colore.
    Je kunt het zien als je op de naam klikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bob en Margreet zijn de enige aanspreekbaren. Hoor je dat Margreet? We hebben iets gemeenschappelijk.

    Hoezo raaskallen? Gisteren hadden wij ook zon hoor. De hele dag.

    Thamara, de commentaren kun je soms niet snappen. Dan zitten de mensen een beetje insider-jokes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Oud Zeikwijf

    Ik zei nog: "Niet over de sterren schrijven!"

    Sinds wanneer is de zon geen ster?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Assyma, wat doe je nou weer, mij in een adem met Bob noemen? Bob hoort bij Marjan, in geen geval bij mij!
    Ik zie die hele oligoi ook niet meer, moet er niet aan dénken met die lui in een bejaardentehuis te zitten zeg..pff
    Ik vind jou de enige die aardig is Assyma en leuk en intelligent enzo..:)Zullen wij dan met z'n twee naar Zeeland ?? lekker schelpjes zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deénigeaanspreekbare8 december 2009 om 19:07

    Assyma, de zon=leeuw We zijn immers allemaal Leeuw(of leeuwachtig) en de zon hoort bij leeuw. OZ=de superleeuw, dus als de zon komt, dan komt zij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @deenigeaanspreekbare

    OZ=de Zon?

    Daar kan ik wel meeleven.
    Eindelijk een godin, na millenia dezelfde god, werd het tijd voor verandering.


    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. helaas pindakaas maar OZ geen leeuw maar een steenbok ascendant steenbok met nog zowat 4 planeten in de steenbok.
    margreet kan jullie uitleggen wat dat betekent wat het is niet mis.
    maan in de leeuw trouwens.
    ook niet mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ojee assyma je hebt gelijk
    de zon=ster
    totaal niet bij stil gestaan.
    ultieme tegendraadsheid, geheel onbewust.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kijk, de maan in leeuw is ook belangrijk, dan ben jij dus niet onze zon, maar onze maan :P
    Bij mij staan mars, jupiter en pluto in leeuw, ook niet mis he ;P

    Speciaal voor Bob een interessante link: http://www.astro.com/astrologie/in_intro_h.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb maan in tweelingen, da's helemáál leuk ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Raak hier steeds meer de draad kwijt k ben dus geen goede holigo ;))
    Maar wel een boogschutter.. kan ik als cupido nog wat pijltjes kwijt?
    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tham, je moet wel IETS in leeuw hebben om erbij te horen ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Afschaffing lijfeigenen bestuderen olv Anniek Pheifer.
    De inleider wilde niet denigrerend doen, maar zelfs in Meppel en Tiel kwamen er veel mensen luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Muiterij aan boord! Kielhalen voor straf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik had vanmorgen ook een ascendant. Of is dat iets anders?

    Ik verontschuldig mij bij voorbaat aan iedereen die deze grap niet leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind hem erg leuk Bob. Knap dat je het woord goed schrijft trouwens, opgezocht op internet?
    Je moet je niet verontschuldigen als je dat toch niet meent he. Prik je zo doorheen bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik moet me niet verontschuldigen als ik het niet meen. Dat ben ik dus eigenlijk met je eens. Vedat vindt dat ik dat wel moet doen. Nou doe ik het een keer en dan is het ook niet goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tjee Bob, jij bent het met mij eens? En ik was het elders ook al met jou eens?! tegelijkertijd? Dat staat vast in de sterren!! :P
    Ik ben Vedat niet en Vedat is mij niet! Snap je dat? Ik denk trouwens niet dat je gelijk hebt wat betreft vedat, ik geloof er niks van dat hij vindt dat je onoprecht moet zijn. begrijp je waarschijnlijk verkeerd..zucht(alweer)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Margreet ga maar weer lekker met Leo vechten en blijf van Bob af.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een ascendant. Master. Ik noteer voor gebruik in de private sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nee OZ, Leo is ziek en van slag. Leo heeft liefde nodig, geen gevecht met Margreet.

    Als je vindt dat Bob hulp nodig heeft moet je zelf maar in actie komen.
    Ik vind trouwens dat hij zich goed verweert.
    Hup Bob, hup Bob.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heeft Bob nog meer hulp nodig dan van Marjan en Rob? Ik ben al lief genoeg voor hem geweest OZ en daarbij, hij begint zelf he. Wie kaatst..
    Iedereen heeft liefde nodig Marjan, moet je niet mee wachten tot iemand ziek wordt.
    Leo en ik hebben elkaar de hand geschud.
    Nou Bob, huphup..je hoort het! Je onderdaan zegt dat je je goed verweert, da's toch leuk. Ik hoop dat je niet verdwaalt in je donkere bos.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat klopt Margreet. Maar pleeeaaase geen eindeloze welles-nietesdiscussies oké.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prima, als je dat ook ff tegen Bob zegt?, die komt er ook steeds weer mee aan/laat het niet los.
    Ik stop trouwens met dat hele oligoi-gedoe, ik heb zo'n idee dat ik daar meerdere mensen een groot plezier mee doe. Ik heb het niet zo met vriendjespolitiekgedoe enzo.
    Dus haal mijn naam overal maar weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dat kan niet margreet
    eens een oligos altijd een oligos
    neem even een time out
    en welkom terug wanneer je weer bij zinnen bent

    BeantwoordenVerwijderen
  29. IK ben prima bij zinnen OZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Santa (Wie anders?!)9 december 2009 om 22:03

    *** ziet sterretjes ***

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het gaat hier over het weer ja. Kunnen we even bij het onderwerp blijven:

    Het regent bij ons al gefühlte 3 maanden. Gelukkig valt er minder water uit de lucht hier dan in Nederland, als het regent. Het is altijd zo'n miezerachtige halfslachtige regen. Genoeg om koud en onaangenaam te zijn, te weinig om nat te worden. Daarbij is het dan tussen de 3 en 8 graden. Wat een kutweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hier is het weer wisselvallig, daarnet scheen nog de zon. Maar ik ben zelf weersongevoelig dus t maakt me niet uit, hoewel de voorjaarszon wel prikkelend kan werken.
    Zo het weer praatje heb ik voor vandaag nu weer gehad. ;))


    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Was net bij Chimsky. Ik heb geleerd wat Master betekent. Snap nu ook de opmerking van OZ hierboven.

    Tjonge, wat je al niet moet doen om bij te blijven. Echt koud.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. OZ, wat hij precies heeft weet ik niet, alleen dat het nogal acuut, pijnlijk, ingrijpend en eng is, lichamelijk en emotioneel.
    Hij dacht onoverwinnelijk te zijn maar blijkt kwetsbaar net als wij allemaal.

    Hij wacht nu op een uitslag.
    Ik vraag me vaak af waarom het zo lang moet duren voordat je de uitslag krijgt van een onderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Daarover moet ook een onafhankelijk onderzoek worden verricht!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. @Marjan , t Echte onderzoek zal pas as dinsdag plaatsvinden ,en dan komt er pas de uitslag. Duim maar ,luitjes!

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, en hoe lang duurt het dan nog? Arme Leo!
    Misschien moet ik maar kaarsjes gaan branden.
    mlrt

    BeantwoordenVerwijderen
  38. o fuck
    echt?
    een onderzoek?
    een uitslag?
    jezus
    ik had begrepen dat het "technisch" was, een ingreep dus. Leo, hou vol!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Laten we tot de Groene Leguaan bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. @groene leguaan

    je best doen is niet genoeg, goden hebben het tegenwoordig zwaar in deze instanttijdperk.

    BeantwoordenVerwijderen