Oud Zeikwijf

maandag 14 december 2009

Dit wàs het nieuws

--- LINK ---

13 opmerkingen:

  1. Een reden om weer eens een Nederlandse tv-uitzending te bekijken. Die Maarten van Rossem was inderdaad de ster van de uitzending.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @OZ
    Is dat weer een vaag vriendje van je, die oxysept?

    Hij weet veel van tekstverwerken, lijkt onze eigen colore wel.



    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oxysept kan beter met Notepad gaan werken dan met Word. Notepad kan precies dat wat hij wil. Namelijk alleen maar typen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik zin heb in ellenlange teksten pak ik liever een boek, of de achterkant van de advertentiepagina's van het NRC.
    Zo'n knalrood scherm met witte lettertjes daar wil ik niet te lang naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het spijt me, marjan. Ik zal mijn site wat verluchtigen met foto's van beebies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Om niet de verkeerde indruk te wekken: ik vind het wel heel leuk geschreven, die rare Oxysept. Ik wou alleen even bijdehand doen vanwege Word.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Off topic: op het failblog zo een leuke video gezien. Leuk, met een schattig hondje. Zo kan het nieuws ook zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Oxysept, hé je leest mee hier. Leuk.
    Nog even en we hebben naast een speciaal reactieblog voor Oud Zeikwijf ook een Oxysept blogpot voor fans en andere aanbidders.
    Lijkt me een schone taak voor OZ.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mij niet gezien.
    Mieters idee trouwens. Bob?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf niet aan de gang. Het moet niet op werk gaan lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maarten van Rossum is nog leuker in serieuzer bedoelde programma's. Gespreksleiders worden gek van die man. Maar hij heeft altijd een punt en brengt het leuk.

    Deze uitzending heb ik wederom uitgezet. Dat heeft alles te maken met de voorleesharm in het midden. Kunnen ze die niet wegbezuinigen?

    BeantwoordenVerwijderen