Oud Zeikwijf

zaterdag 26 december 2009

Kerstgroet

--- LINK ---

8 opmerkingen:

  1. En wij bedanken ons voor het leesplezier.

    Sorry voor de vetraging, maar die feestdagen he. Vreselijk. Ik heb minder tijd dan wanneer ik naar mijn werk ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Bob
    Vetraging? Wat heb je dan in hemelsnaam wel niet allemaal gegeten, biecht op!

    Mijn kerstgroet staat nog op de verkeerde plek, op het vorige logje;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor deze mooie wensen. Nog een halve kerstdag te gaan, stralend zonnetje, de sneeuw is bijna weg, het gras prachtig groen, fris en schoon.
    Ik wens je een inspirerend en geïnspireerd 2010 en ik hoop dat je ons weer laat mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A merry Christmas to everybody! A happy New Year to the world! (Dickens)

    Be always at war with your vices, at peace with your neighbors, and let each New Year find you a better man. (Franklin)

    For last year's words belong to last year's language and next year's words await another voice. And to make an end is to make a beginning. (Eliot)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou zie ik die kerstwensen dus pas na de feestdagen. Stom natuurlijk, niet op tijd gekeken. Jammwer dat je alleen je voeten laat zien, mooie schoenen trouwens. Maar verder, ik wens jou ook een lollig 2010 toe, want als jij het naar de zin hebt en weer gaat schrijven zoals we van je gewend zijn, dan wordt het ook voor ons simpele lezers in anonimiteit een plezierig jaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Verrrtraging. Excuus.

    Ik heb nog een kerstverhaal in petto van deze kerst, maar zoals ik al zei: geen tijd, geen tijd. Ik moet vakantie vieren. Dag allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi oligoi!
    Dank voor de teruggroeten! Ik ben weer online!

    BeantwoordenVerwijderen