Oud Zeikwijf

zaterdag 12 december 2009

Ochtendnevel

--- LINK ---

4 opmerkingen:

  1. OZ heeft het druk. Dat beinvloedt soms de zintuiglijke waarneming. Nog even, OZ, dan zijn de feestdagen voorbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, het is niet de drukte. Het is de ochtendnevel.
    Ik had iets vergelijkbaars gisteren met mijn dochter.

    Het voelt als midden in de nacht; opstaan in het donker, onbijten in het donker, koud overal.
    Kleertjes aan, blond haar in een staartje. Roze beker met drinken, roze broodtrommel met eten. Op de beker en de trommel staat een plaatje van een paard. Alles gaat in een roze rugzak met prinsesjes erop.
    We zijn nog moe. Waarom begint die school zo vroeg?

    Ze loopt voor me uit naar de auto en zingt:
    Strawberry fiehields for evurrrrr......

    Heel even wist ik niet waar ik was, met wie en wanneer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kan zo door naar Ikje, marjan.

    Die van OZ niet, want ik zit maar tegen dat woord tijdruimte-continuüm aan te staren. Ja druk misschien met de vervolgcursus Supreme Master.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heeft het ook met fantasie te maken. de werkelijkheid kan maar niet voldoen. je borduurt er ongeremd op voort.

    BeantwoordenVerwijderen