Oud Zeikwijf

dinsdag 24 november 2009

De DSB-soap (slot?)

--- LINK ---

22 opmerkingen:

  1. bevoorderen? Volgens mij bedoel je iets anders, maar ik weet niet wat. Bevorderen? Daarmee rol je ze toch niet op? Of eerst bevorderen en dan oprollen? Ja, dat moet het zijn.

    Overigens voor alle benadeelden: Ik heb nog een vriend die goed juridisch advies geeft. Voor weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel aardig blog dame. Na de eerste vier woorden was ik al tevreden.

    Het is wel een triest verhaal, al die slechte mensen die misbruik maken van mensen die 'sloom in de bovenkamer' zijn maar ook eigenwijs en hebberig en denken een slimme zet te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It is morally incorrect to allow a fool to keep his money.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet Diederick zijn laatste aflevering nog schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat bedacht ik, Diederick, door de vriend van Bob die jurist is. Hebben jullie nog steeds advies nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik eens iets zou wil weten over product X in 1999 van firma Y zouden er daarvoor ook files uit de plank willen springen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een herhaling van de situatie rond al die woekerpolissen en noem maar op. Mensen doen domme of ondoordachte dingen, ontdekken bedonderd te zijn, bestolen desnoods, en laten het weer opknappen door andere slimmerds die hen vervolgens wederom oplichten. Sommig ezels stoten zich echt te vaak...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @OZ

    we missen je
    correctie: ik mis je

    is er iets gebeurd, heb je jezelf per ongeluk door het toilet gespoeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OZ houdt communicatie-pauze. Ik krijg al ontwenningsverschijnselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Bob
    Hoe weet je dat?
    Voor hetzelfde geld zwemt ze nu ergens in de riolering rond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, een kat heeft negen levens en een super street-cat 9^9 (negen tot de macht negen), dus zijn we nog geeneens halverwege.

    Gaat het wel goed hier 0:04 5:01 en 6:27 ?? Hebben jullie nachtdienst?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee, slecht geslapen. Wat doe je als je om kwart over 4 wakker wordt, klaarwakker bent, en eigenlijk "pas" om kwart over 5 op hoeft? Dan ga je nog even op de pc.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien heeft ze de griep.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @margreet

    de griep, wat een cliché. nee hoor, daar staat zij boven.



    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waarschijnlijk is er iets heel ergs gebeurd. Laat ons bidden.
    Of het is Divagedrag; ons laten voelen hoe onbelangrijk we voor haar zijn. Dan zit ze nu te genieten van alle wanhoopskreetjes. Ga vooral door. Meer en harder. Ze heeft er recht op.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou Assyma, als zelfs IK het kan krijgen...

    Nou ik vind het maar onbeschoft om ons niks te laten weten. Binnen 24 uur een reactie want anders......
    bedenk es wat mensen..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kom nou, OZ is gewoon naar de opera in Milaan en daar knoopt ze nog een paar dagen ontspanning in Toscane aan vast. Gunnen jullie haar dan niets?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wij gunnen haar alles, maar ze moet het wel even zeggen. En ze heeft toch wel een laptop mee?!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zeggen de regels eigenlijk: mag je zomaar 48 uur niet reageren.
    Zo nee, waar moet worden afgemeld?

    Ik meld me af voor vrijdag en zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ga je een weekend weg?
    Volgens mij was Assyma met de regels bezig, en Marjan had ook wat opgesteld, maar of het goedgekeurd is door OZ?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nee, zondag rust ik uit van de vermoeienissen.

    Dus dan kom ik op 60 uur.

    BeantwoordenVerwijderen