Oud Zeikwijf

donderdag 11 maart 2010

Het Blogbal

--- LINK ---

25 opmerkingen:

  1. Lijkt me een prima idee! Ik hoor wel waar en wanneer en wie er allemaal komen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OZ, je bent briljant. Dit wordt het Woodstock van onze generatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste OZ, onze Cohler heeft er al iets op gevonden, doe er uw voordeel mee zou ik zeggen.
    http://register.boip.int/bmbonline/intro/select.do?language=nl
    Of
    https://www.sidn.nl/home/

    Alvast veel plezier bij de organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De domeinnaam www.blogbal.nl is vrij. Snel aanvragen! (Zie https://www.sidn.nl/home/ )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ga je mij nu herhalen Bob ? ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  6. blogbal.nl nog vrij? erg vreemd aangezien ik dat adres al heb gekocht.
    geen tijd om te kletsen. toedels.
    zeg het voort dan maar, want het wordt MASTER!!!
    oja, en, ahum... ik zoek sponsors, dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even een vraagje:
    de boekenweek 2011 begint op 16 maart. Het boekenbal is dus vermoedelijk op 15 maart (datum nog niet officieel bekend gemaakt).
    Wat is het beste: het Blogbal precies op dezelfde dag te laten plaatsvinden? Of niet (zoals het andere alternatieven voor het boekenbal)? Misschien gewoon Fuck It zeggen en een AANGENAME datum kiezen (de bloggers hebben maling aan de boekenweek), zoals de zaterdag vóór het Boekenbal - bloggers hebben meestal een baan_?
    Ik gooi het in de Hoi Oligoi groep. Zeg het maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik dacht iig aan een bal-masqué. dat leek me nou zo passend bij de blogosfeer, waar aliassen de toon zetten.
    maar een echte thema verder, nee, (nog) niet. het is nog heel vroeg, we kunnen nog van alles bedenken met z'n allen. Ik ben nu alleen de belangrijkste onderdelen van de logistiek aan het vastzetten.

    Verder hangt het van het geld af: ik zorg dat ik sowieso een grote zaal heb. wat er allemaal bij komt aan evt optredens etc... hangt van hoeveel geld er binnen komt. Dus zeg het maar voort: laat sponsors zich melden! Elk tientje telt!

    Ik heb de site blogbal.nl al dagen geleden voor dat doel opgezet, maar er is iets aan de hand bij het centrale domeinregistratiepunt, of zo iets. Het ligt plat. Mijn aanvraag is waarsch. op de stapel beland. Even wachten tot ze klaar zijn daar en dan kunnen jullie dat adres doorgeven aan geïnteresseerden.
    Sponsors krijgen een vermelding op de site (mits ze dat willen).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een vraag aan de Groene Leguaan: waarom is Assympje nu in een aparte hok gezet onderaan de lijst? Heeft dat een technische reden of iets anders? Ik heb wel gezien dat ze bij VK-blog zit. Zou dat ermee te maken hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, een gemaskerd bal, ja. Ik wou mijn kapotte knie al te voorschijn halen, als voorwendsel om niet te komen, maar met een gemaskerd bal kan ik eventueel vrede hebben. Dan kom ik als fundamentalist.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Humor, Emigrant, humor.
    We zouden ook allemaal als fundamentalisten kunnen komen, dan doe ik wel een fluoriserend groene burka aan. En als ik helemaal naakt onder ben, dan kan ik aan het einde van de avond de burka uittrekken als aanklacht tegen de overdreven preutsheid van de tijdgeest.
    Ik denk dat Molrat meedoet.

    Dat was een grap. Geloof ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het idee wordt steeds aantrekkelijker ...
    Ik ga er sowieso vanuit dat de helft van de bezoekers als moslim komt, en een minderheid als Wilders. Dat is toch wat Nederlanders bezig houdt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik bloot? Dat durf ik helemaal niet. Je moet me dan wel heel erg dronken voeren.

    Als je iemand ziet lopen in een burka begroeid met schaamhaar/okselhaar en beenhaar die elke vijf minuten een glas rode wijn door het raampje naar binnen gooit......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Assyma heeft een nieuw adres, en dat adres moet je anders oproepen, vandaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wil wel als stelregel dat al dat haar tenminste getrimd wordt aangeboden. Is het niet handig om mensen zelf ook een bijdrage te laten leveren? Het duurt nog een jaar dus men kan sparen of een lening nemen om deel te nemen toch? Als je moslumkostuums toestaat, mogen Israeli dan ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vast wel Leo, en Israëlische kleren zijn gauw klaar, daar hoef je niet voor te sparen. Een hempje en een kort kibboetsbroekje, om de stevige benen van de traktorbestuursters goed te laten uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en vlechten onder een zwart hoedje. Gemaskeerd betekent niet verkleed, he. Niet perse tenminste. Ik zal een doos met simpele zwarte maskers voor de ingang plaatsen.

    @ Leo: eigen bijdrage: dat is een idee. Ik ging uit van sponsors en uitnodigingen, maar het is maar het allewreerste blogbal, dat hoeft nog niet model te staan voor de eeuwigheid. we roeien met de riemen die we hebben niet waar.

    @allen: denken jullie nog na over mijn vraag over de datum? Zaterdag voor het Boekenbal of de dag zelf (vermoedelijk dinsdag 16 maart)? Het heeft consequenties: de dag zelf is PR-technisch beter, maar de zaterdag heeft vele praktische voordelen. Wat zeggen jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben persoonlijk voor een zaterdag. Het is makkelijker om vanuit den vreemde een weekend naar Amsterdam te komen als op een doordeweekse dag.

    Als jet nou echt elitair wil maken, dan vraag je een verplichte bijdrage van 50 euro per persoon; van te voren te storten op een rekening. Dan kun je in ieder geval alles betalen. En als er iets over blijft, dan gaat dat naar een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Morgen ga ik naar een optreden van Hans Liberg in Erfurt(!) Kaartje kost 42 euro p.p. Ik bedoel maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @ bob
    Leo is ook voor een eigen bijdrage. Het zou het wel een stuk makkelijker maken.
    Wat zegt de rest?

    Ook over de zaterdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben ook voor een eigen bijdrage maar 50 euro lijkt me wat veel. Er is ook echte elite met weinig inkomen.
    Giften en sponsors waarschijnlijk ook nodig.
    Dan nodig: website, mailadres, rekeningnummer.
    Een zaterdag vind ik prima.

    BeantwoordenVerwijderen