Oud Zeikwijf

zaterdag 14 augustus 2010

Sophie's Choice

--- LINK ---

Maar wie is nou Sophie?

5 opmerkingen:

  1. Mijn kinderen zaten gisteravond naar Pop Stars te kijken, een Idols achtig programma. Ik heb een tijdje mee zitten kijken omdat ik Henk-Jan Smits überschattig vind.
    Er deed een jochie van 14 mee, superlief en klein nog met enorme beugel. Hij kon nog leuk zingen ook. Henk-Jan was de enige die het lef had te zeggen dat hij hoe dan ook nog veel te jong was om te zien of hij potentie heeft als Pop Star. Straks krijgt hij een zware stem, puisten en andere onschattige mutaties.
    Ik geef mijnheer OZ gelijk, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK heb die finale uiteraard ook even gezien, zij het via de video die we er van opnamen. Kan je de reclame zo lekker doorspoelen. Hoe dan ook, die kindjes zijn hartstikke lief, maar niet voor mij. Laat ze maar een apart programma maken voor mensen tot 14 of zo. Die zangeres blijft me ontroeren. Als die haar strotje op zet zit ik in tranen. Ook al omdat ze wil bewijzen zonder haar ex-man in haar eigen levensonderhoud te kunnen voorzien. Daar kunnen heel wat vrouwen een voorbeeld aan nemen. Volgende week weer een halve finale. Met een werkloze bakker die ook al zo mooi kan zingen. Wat een talent kom je tegen in die programma's zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Geloof me, ik heb heel wat drama in mijn leven gehad" met die tremolo in haar stem. Briljant.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @OZ - Je moet het zelf ook ene beetje verkopen. Haar twee pluspunten maken haar voor mij direct al een winnares....die ontroeren me ook al zo...:)

    BeantwoordenVerwijderen