Oud Zeikwijf

zaterdag 3 juli 2010

Het WK, deel 1

--- LINK ---

5 opmerkingen:

  1. Ja, een Fifa-land.

    En alle fabrieken bouwen we op grote schepen die dan ieder half jaar naar het volgende land met de laagste lonen varen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://oudzeikwijf.blogspot.com/2009/11/wall.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik Noord-Koreaan was dan wist ik het wel trouwens. Kaapstad is ondanks alles een heerlijke stad. Ik was er alweer een jaar of 12 geleden maar ik kan me niet voorstellen dat het weg is, de bruisende sfeer van vrijheid en vrolijkheid.
    Johannesburg was vreselijk maar op Kaapstad was ik direct verliefd.

    En ja, veel mensen die het iets beter hebben wonen bij elkaar achter hekken met bewakers, zoals in heel veel landen. Dat zou voor mij onverdraaglijk zijn ....

    BeantwoordenVerwijderen