Oud Zeikwijf

zaterdag 17 juli 2010

Hulde

--- LINK ---

6 opmerkingen:

  1. Tijdens de finale naar Gooische Vrouwen kijken?

    Ik ben sprakeloos...


    Voor de rest helemaal eens, zoals gebruikelijk. Die Amerikaan is gewoon een zielepoot die probeert te katten omdat ze zelf niets bereikt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, blijkbaar hebben we er goed aan gedaan om niet te kijken. Voor wat ik ervan gehoord heb was het een schaamteloze vertoning: buitensporig agressief gedrag van de oranjespelers. Jammer dat zij zich niet meer kunnen inhouden, zoals echte Nederlanders betaamt, maar het verkeerde voorbeeld volgen van bepaalde Zuid-Amerikaanse teams....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gooise vrouwen, jakkes.
    Ik heb stukjes gekeken van de finale en vond het niet zo schokkend allemaal maar ik heb dan ook geen hoogstaande ethische verwachtingen van een potje voetbal.

    Verder ben ik het helemaal eens met je column: hulde dus voor jou en voor ons elftal, de huldiging en ook hulde voor de vrolijke massa met oranje petjes en toeters. Ik heb me erger geergerd aan de zure antivoetbalgektezeurders dan aan de maffe enthousiastelingen in oranje outfits.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was geen mooi voetbal, maar het was heel erg spannend. Jullie hebben wel iets gemist. Zo vaak staat Nederland niet in de finale van het WK.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie beelden van jou op youtube
    heel anders als toen met dat winterpuntmutsje;-))

    ik wens je een mooie zomer
    zelf ga ik zeeen oversteken...op zoek naar de heilige graal;-)



    assyma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola Assympje!
    Gaat ie lekker daar in Marokko? Of is het daar ook verhoudingsgewijs nòg warmer dan normaal? kom je nog wel ooit terug?

    Doedoei,
    OZ de POZ

    BeantwoordenVerwijderen