Oud Zeikwijf

dinsdag 29 juni 2010

Gig

---LINK---

12 opmerkingen:

  1. Dank je Bob,

    Hebben jullie aanbevelingen voor de te lezen stukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je al een stuk over voetbal?
    Ik heb net even je lijst met columns vluchtig gescand en ik zou reuzin nemen. De sneeuw in Amsterdam vond ik ook mooi maar om dat nu bij 30 graden op te gaan lezen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja, precies wat ik ook dacht. Want sneeuw is gevraagd door de organisatie, maar idd, een beetje gek nu.

    reuzin, oké! Die was ik vergeten.

    En idd, ik ben net bezig aan een stuk over het wk. Ben helaas nog niet klaar want het is moeilijke materie voor mij als leek. Moet het hebben van vele bronnen. Heel goed idee Molrat! Ik ga opschieten en dan kan ik die voorlezen!!

    Heel erg bedankt voor je hele goede keuze!!!

    Trouwens, ik stuitte gisteren bij het opruimen op de foto's die ik van jou en Wamp heb genomen en ik kreeg enorme heimwee naar jullie twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net reuzin herlezen.
    Als je denkt dat het publiek bestaat uit van die humorloze linkse multuculti types die je vanwege één onduidelijke zin of één politiek incorrect woordje voor racist uit schelden dan zou ik de zin met het woord agressief erin even veranderen.

    Zaterdag ben ik waarschijnlijk even in Amsterdam trouwens, ik denk met een paar kinderen, ergens in de middag. Is het eiland alweer terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja! Sinds afgelopen week. De bomen heb ik wel heel kort gesnoeid, bijna al het loof weg, om goed zicht te hebben bij het varen. Ben je met de auto? Haal je mij even op?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal nadenken over het schrappen van agressief. Het zijn wel allemaal Amsterdammers, en die weten ondertussen allemaal van de hoed en de rand. Ik krijg waarsch. dat mensen in stilte knikken, zo van: ja het is zo, he, maar sshhht... laten we dat niet hardop zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik weet of ik met de auto ben en hoe laat en waar dan sms of mail ik je wel.

    Van mij mag je zeggen wat je wilt maar daar ging voor mijn gevoel je column niet over. De reuzin is voor mijn gevoel een leuke observatie van de grote vrije beetje wereldvreemde Nederlandse vrouw met voor de liefhebber een waarschuwende boodschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'Agressief' kun je bijvoorbeeld vervangen door 'fel'. Ook discriminerend, maar niet zo negatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. neenee, ik bedoel agressief.

    heb net een verslag van de eerste helft van ned-brazilie gepost, voor wie hem gemist heeft....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik loop achter zie ik. Ik had het ook erg druk op mijn werk. Ik ga het nu inhalen.

    BeantwoordenVerwijderen