Oud Zeikwijf

donderdag 8 juli 2010

Het Einde Van De Wereld

--- LINK ---

7 opmerkingen:

  1. Je hebt Neige voorgelezen, en die andere, en je kwam elemaal niet zo iesteries over !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG ik ben echt iesteries! Wat erg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee joh, valt juist heel erg mee vind ik. Eigenlijk ben je daar volgens mij best cool. Alles onder controle.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben jij dat echt, Zeikwijf? Dan ben je dus een Jong Zeikwijf. Je hebt ons voorgelogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan het nog even niet bekijken, het filmpje. Later dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk jurk, leuke presentatie, goede inhoud voor beiden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Applaus, applaus!

    Heel levendig voorgedragen, goede interactie met het publiek.

    Was dit echt tijdens de WK-finale? Ik zag een projektorscherm boven je hangen, en was al bang dat ze het voor je zouden laten zakken op het moment dat de wedstrijd begint!

    Leuk intermezzo toen de meneer met lang haar door de zijdeur naar binnekwam midden tijdens de voorstelling.

    BeantwoordenVerwijderen